2012-04-28
 22:03:21

Begravning av en älskad ägodel..

När jag kom hem från jobbet hade jag bestämt mig för en löprunda. Sagt och gjort, jag hade byt om och satt på mig skorna, ready to go. Var bara ipoden som saknades. Hittade den, fäste Nike plus mottagaren och satte igång den och ljuvlig musik flödade ur öronsnäckorna. Eller inte...
Inte ett ljud kom! Den är död, kaputt, livlös..

Detta är det värsta som kunnat hända just nu.. Min älskade Ipod!
Min sweetest Bitch..
(som jag dessutom hade 3 mil att ladda upp på stadium staff challenge..)



Hur ska jag nu hitta styrka att träna upp konditionen inför midnattsloppet?
Vad ska jag nu lyssna på under den halvtimme det tar mig att åka till jobbet?

Kommer att sakna dig..
Min kära Ipod.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!