2012-05-12
 20:45:10

Det är som man blir mörkrädd..

Just nu på jobbet, håller vi på att byta ut våra rulltrappor. Detta för attt de nu suttit där i 25 år och det är dags att fräscha upp ställningen den rullar på. Detta har bidragit med att vi hela tiden har personal som ska "locka" kunder ner till butiken, även om de nu måste gå HELA vägen ner och (tro det eller ej) HELA vägen upp.
Jag kan bara säga att jag tycker det är skrämmande att så många väljer att ta hissen eller inte går ner alls!
Att vi bor i Sverige idag och folk har sån dålig kondition är fruktansvärt.
För att förtydliga; det är inte äldre som väljer dessa alternativ, utan unga och till synes friska människor...

Jag har i alla fall tänkt mig kunna gå i trappor tills jag stupar!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!