2012-05-10
 10:06:37

100 dagar kvar!

Om 100 dagar fyller min kära vän Lisa 24 år. Och jag ska springa midnattsloppet!
Har ju försökt komma igång med träningen ordentligt nu också. Har denna vecka varit ute och sprungit 2 gånger och än är inte veckan slut. Ska försöka ge mig ut 3-4 i veckan har jag tänkt mig.
Har ju tidigare aldrig riktigt förstått mig på dem som tyckt att springa är skönt utan snarare tyckt det varit ett ont måste. Men nu börjar jag ändra mitt tankesätt kring löpning. Och det är ju bara positivt!

Hade tänkt ta mig en powerwalk nu på morgonen innan jobbet men har kommit underfund med att jag är mer en kvällstränings människa. Kommer helt enkelt inte upp på morgonen..

Då jag inte cyklade hem cykeln igår får det blir dagens träning. Så länge vädret är klart så att säga..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!