2012-04-26
 00:11:29

What a day!

Kom hem ganska sent igår efter en mysig vinkväll med kollegerna på söder. Vad härligt det kan vara att bara få sitta och prata massa skit! Men var inte hemma förrän långt efter midnatt... Så när syrran ringde strax efter 9 imorse, var jag mindre glad. Men när hon dök upp med nybakta fralla till frukost vart jag desto gladare!

Sen dess har jag varit igång hela dagen. Vart iväg till Vällingby för att sen åka in en runda till stan, för att sen möta upp pappa och ta en tur med båten för att se efter om motorn verkligen fungerar som den ska, sen vart det en pizza och sen hem för att ta itu med lite disk (som av någon anledning växt till ett berg här hemma...) för att sedan ta mig till pappa och Nettis för att se på Grey´s Anatomy & BigBrother. Nu sitter jag i soffan och är riktigt trött! Inte konstigt kanske med tanke på denna dag.

Det vart i alla fall lite shopping idag! Ni kan ju tänka er min lycka när jag och Nettis går till Bik Bok på kungsgatan för att jag hittat några toppar som jag blivit förälskad i och ser skyltar som säger, att just denna dag, har de 50% rabatt på alla varor till ordinarie pris!! Så istället för att ge 398:- för mina 2 toppar, fick jag detta:

 

4 toppar + 2 armband + 40 hårtofsar = 456 :-
Lyckan var total!

Sen vart det även ett par löpar thights från jobbet. Behöver verkligen komma igång med löpningen inför Midnattsloppet i Augusti..

Jaja, nu hör jag sängen ropa mitt namn så jag ska väl gå och få mig lite skönhetssömn.
God natt på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!