2012-05-09
 12:01:38

Onsdag 9/5 2012

Oj, vad tiden har gått fort! Har haft fullt upp och därav lite frånvaro från bloggen.
Men lovar att bli bättre!

Just nu sitter jag och väntar på att mina golv ska torka efter en snabbstädning här hemma. Älskar att komma hem och det är städat! Ska snart iväg till stan med syrran. Ska fönstershoppa lite och sen ta en eftermiddagsbio. Denna gång blir det The Lucky One. Och efter bion ska jag cykla hem från stan med min nya cykel!



Införskaffades igår på jobbet. Min alldeles egna kärringcykel!
Kan helt klart se framför mig hur jag tar cykeln ner till båten, stranden och till vännerna i sommar på denna!
Sommar kom nu!

Men nu hoppas jag på uppehåll under de 1,7 milen hem ialla fall..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!