2010-08-20
 19:17:07

Fredag

Idag är det fredag. Ledig dag. Härligt.

Jag började dagen med att gå och hämta ut ett paket från Bodega. Min och syrran Halloween kostymer! Lite tidigt tycker vissa kanske men nu är det ju klart! Jätteskönt att slippa stressen när alla letar dräkter och kostymer. Och jag kan bara säga att jag och syrran kommer att bli gryma! Få se ifall nån lyckas slå oss i år, hahah

Sen vart det iväg och simma lite. Jag lyckades simma 2 km (80 längder) vilket var sjukt skönt! Det är så härligt att få simma, röra på sig och sen lägga sig i bastun med inpackning och kallt vatten.

Nu tänkte jag kolla på "Saw IV". Själv.
Får se hur det går...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!