2010-08-07
 21:16:09

RIB-båt

Jag hade så j***a roligt igår!
Även om pappa och Jeanette kom försent så att vi missa saltsjöbanan, Jeanette vart sönderstressad och på uruselt humör vart den toppen. Att åka RIB-båt är en sån härlig upplevelse! Vi har beslutat att göra det till en årlig grej. Längtar redan till nästa sommar!



När vi kommit fram och blivit tilldelade overaller. Man kan nästa se på Nettis min att hon är lite grinig! Hahah



"Hur var det man gjorde nu igen?..."



"NU KÖR VI!!"



Båten







Efteråt vart det några öl på Bolero i City. Det var riktigt gott.



Det är inte varje dag man är lite lullig kl 14 inne i stan!

Och sen kom Lisa och vi åkte hem till mig och käkade middag på balkongen! Hög mysfaktor!




Ikväll blir det soffan som gäller. Som sällskap har jag katterna!
Naala ville inte vara med på kort, hon är lite svårflörtad den där!

Till filmen blir det lite rött vin som vart över från igår och lite kladdkaka! Mums!



Chris
PUBLICERAT: 2010-08-12, 07:35:45 | URL: http://chrikarinsdotter.se

Hej Jessica!!



Gud vad kul det var att ga in pa din blogg och se var lilla alskling!!! Det gjorde mig sa glad att jag nastan fick en tar pa kinden. Hihi. Saknar dem, men ha det underbart har nere och jag vet ju att dom har det saaaaa bra hos dig. Det ser jag det :) Racker maten? Och pengarna? Annars kan du maila mig pa [email protected] sa for jag over mer.



Forsokte ringa dig haromdagen men du jobbade kanske. Hoppas allt ar bra och att magen mar battre! (Du ska inte tjuvata tjejernas mat) :)



puss och kram



Jonas halsar!



Pussa tjejerna fran oss.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!