2010-12-25
 22:23:00

Juldagen

Ja, juldagen har spenderats hemma hos pappa. Har fått sova ut (på soffan, men den är så skön så det har jag inget emot), ätit julmat till frukost, lunch och middag (börjar nu tröttna..) och så har vi faktiskt varit till Mediamarkt. Jag vet vad ni tänker; på julen ska man umgås med sina nära och kära - INTE ränna omkring i butiker. Men jag var ju faktiskt där med pappa och syrran så.. Jaja, i alla fall, vi kom därifrån med en Ipodhögtalare till jeanette och en del filmer. Sen åkte vi hem igen, kollade på några filmer, ätit en massa, massa godis och andra onyttigheter, kollade på fångarna på fortet och nu sitter jag och har ont i magen efter allt jag stoppat i mig och tvingas lida igenom Mr. Bean på semester eller vad filmen som går på 3:an nu heter.. Verkligen inte min typ av humor... Så därför sitter jag med pappas minidator i knät och bloggar ;)

Imorgon blir det jobb, dock bara i 6 timmar så det ska jag väl klara! Men det har varit skönt att vara ledig idag!
Nä, nu ska fortsätta sitta här i matkoma och hoppas att filmen snart ska ta slut!
Kram på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!