2010-12-28
 10:09:03

Nyårsfirandet i riskzon

De senaste 3 åren har jag firat nyår med några av mina bästa vänner. Vi har en cocktailmiddag med hela paketet. Snygga klänningar för tjejerna och killarna är fina i kostym. Iår vet jag inte hur det blir då ett stort bråk uppkommit i gänget...

Men jag vill fira! Jag har köpt en ny klänning jag tänker använda! Så även om det "bara" blir jag, syrran och Lisa så kommer jag ha middagen hemma hos mig. Eftersom jag inte varit så insatt i matplanerna tänkte jag mig detta:

Förrätt;  Snittar med räkor

Varmrätt; Oxfilé med sparris och hummersmör (och nån form av potatis)

Efterrätt; Mintchokladtårta med after eight

Who´s with me! =D

(självklart hoppas jag ju att bråket ska lösa sig och vi kan hålla traditionen vid liv. Men som det ser ut nu är inte det troligt... Ni vet vad som sägs; De man firar nyår med är dem du kommer umgås med under året..)



Hoppas på mycket guld och silver regn. Mina favoriter bland fyrverkerier.


suzzie
PUBLICERAT: 2010-12-29, 00:21:39 | URL: http://suzziie.blogg.se/

Vi får nog en mysig kväll tror jag..Vi får försöka göra det till det även om alla inte är med..



Hoppas också på mycket guld och silverregn..Mina favoriter också!! =)



Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!