2010-12-17
 22:25:20

SKÄRPNING!

Jag vet att bloggen ekat tomt på nya inlägg och jag vet att mycket beror på att jag är för lat/trött/sur för att uppdatera, men det kommer att bli bättre! Jag ska börja med att fixa till bloggen lite grann för just nu tycker jag att det ÄR så tråkig. Men ha tålamod!

I alla fall, julen närmar sig. Och julkänslan är inte riktigt här ännu. Visst, det är jättemysigt när vi tjejer träffas på adventsfika och jag har julpyntat och fixat här hemma, mariah carey sjunger all I want for christmas som aldrig för men fortfarande inga speciella julkänslor... Får hoppas den kommer snart. Vem vet, imorgon på jobbets julfest kanske den kommer? :D

Var på bio i onsdags, (jag och jeanette har bestämt att det ska bli våran biokväll), och såg Ben Affleck´s nya film
The Town. Den handlar om ett gäng som vuxit upp med brott som en inkomstkälla, bankrån, värdetransportsrån m.m De fortsätter i sina fäders spår och under ett bankrån tas en kvinna som gissla. För att vara säker på att hon inte sett nått börjar en av killarna att följa efter henne. De träffas, blir kära och det uppstår problem. Väldigt bra film, 4½ av 5 pöäng får den från mig. Den tappade en full femma på slutet men helt klart en spännande, fartfull och nervkittlande film. Det finns en caféscen där man nästan vill skrika åt skådespelarna att dölja tatueringen. Ni kommer att förstå när ni ser den. SE DEN!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!