2010-10-28
 20:32:29

Ett ord som beskriver min dag..

... PMS.

Efter frukosten kom kramperna, sen blodet och sen ett humör som inte är att leka med. Som ni kanske förstår har detta inte varit en rolig dag för mig. Men jag har försökt att göra det bästa av den. Trots att jag egentligen bara ville ligga i soffan och känna mig tjock och tycka synd om mig själv tvingade syrran mig ut. Och jag är nu glad att hon gjorde det. Vi har haft våra högljuda diskussioner idag (läs. gräl) men det har ju sin lilla förklaring.

Men idag har jag:

1. Köpt mig en jättefin klänning på H & M. Kanske till julfesten och nyår?

2. Fixat en matta till walk-in closeten. Nu ska den bara beskäras.

3. Äntligen köpt Bingo Rimérs bok. En flickfotografs bekännelser. Här ska läsas!


4. Handlat hem mat! När man har en fungerande frys kan man köpa hem frys varor! Så skönt!

Men just nu ligger jag faktiskt och tycker synd om mig själv. Men det tycker jag att jag får göra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!