2010-10-14
 21:57:25

Köksbordet

Ja, då har man börjat spackla walk-in closet. Tyvärr verkar min första idé gå i stupet då jag användt ögonmått och som ni alla vet är inte det så korrekt. Men tror jag kommit fram till en plan B. =)

Det är så kul att hålla på! Har ju bott här i 1 ½ år och nu börjat jag äntligen fixa med allt som jag hade tänkt göra i början! Och när man har ett höst projekt tänkar man inte så mycket på att det blir mörkare och mörkare utanför.

Jag var även iväg och köpte ett nytt köksbord idag. Fick dock en smärre chock då den kom upp och insåg att den tog upp hela köket! Hahaha!  Här kommer en bild:



Stor va? ;)

Jag ska ta ner hörnskåpet i källaren och fixa nya hyllor. Stolarna kommer förhoppningsvis imorgon. Och sen ska lite små saker inköpas; matta, gardiner m.m

Jag kommer att uppdatera hur uppgraderingen av lägenheten fortskrider!
Önska mig lycka till!


Suzzie
PUBLICERAT: 2010-10-14, 23:02:31 | URL: http://suzziie.blogg.se/

Det var jätte fint!! Och jag tror du vänjer dig =)

Vad har du gjort med ditt förra bord?? Kanske kan köpa det av dig (?), vårt håller på att falla samman och skulle behöva nytt..Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!