2010-10-12
 09:43:10

Renovering pågår!

Då har det börjat. renoveringen av min walk-in closet! Nackdelen är dock att nu ser resten av lägenheten som ett bombnedslag. Kläder ligger i Ikeapåsar, kartonger finns överallt och dammet sprider sig genom lägenheten!
Men det ska bli kul! Mitt höstprojekt är påbörjat!

Men det är mycket jobb. Nu har hyllorna på ena sidan försvunnit, nästa sidan kvar. Sen ska det spacklas, slipas, målas, eventuellt tapetseras en frontvägg, köpa nytt garderobsystem, installera det och sen organisera mina kläder igen. Ååhh, nästan så man blir trött bara av att skriva det! Hur ska det gå att faktiskt göra det?!

Det kommer att komma blider, det är bara det att det finns inga bra vinklar från min kamera..

Jag återkommer!


Suzzie
PUBLICERAT: 2010-10-12, 10:03:26 | URL: http://suzziie.blogg.se/

Åhhh va kul!!!! Skulle också vilja ha en walk-in-closet! Det kommer nog bli jätte bra när du är klar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!