2010-10-21
 09:03:42

Torsdag 21/10

Idag är en ledig dag. Skönt att få lite distans till jobbet.
I går jobbade jag heldag. Fortfarande känns det lite när jag kommer till jobbet men det har gått riktigt bra. Jag jobbade både i kassan och uppe på plan 3. Jag var inte alls lika spänd som i tisdags och jag känner att jag slappnar av mer och mer. Dock är jag fortfarande känslig. En kille skulle skoja med sin tjej/kompis och gick upp bakom henne och sa; "Hit med pengarna!" och jag känner hur hjärtat börjar slå som en tok. För en sån liten grej! Jag antar att det kommer sitta i ett bra tag framöver. Jag vill ju bara inte att det ska ta över mitt liv. Så imorgon har jag bestämt mig för att börja jobba på entrén igen. Vägrar dock stå ensam. Men chefen sa att jag inte kommer att få stå själv, så det är lugnt. Ska även träffa psykologen på måndag igen.

Jag fick en bränd dvd med händelseförloppet som jag såg igår. Trodde det skulle vara värre att se det hela igen men det gick bra. Lite ångest men på det hela bra.

Idag kommer Jeanette över och vi ska ta itu med min walk-in closet. Känns som allt har tappat sin betydelse, men mitt liv ska tillbaka till det vanliga och jag börjar bli jäkligt trött på kläder i Ikea påsar! =)

Nä, idag ska bli en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!