2010-10-08
 22:43:45

Ytterligare en hyrfilm

Efter en heldag på jobbet ville jag bara hem. Men det är ju trots allt fredag och lite fredagsmys ska det vara!
Så gick och köpte mig lite grönsaker och dipp (försöker ju vara lite nyttig!) och hyrde mig en film.
Eftersomjag är ensam vill jag inte se nån skräckis utan det vart
Familjen Jones.



Den handlar om "diskret reklam". Ha på dig fina och dyra kläder, prylar m.m prata om dem och sen kommer varorna sälja sig själva. Helt ok, 2 av 5 solar.

Nu sitter jag och tittar på
Trapped på 1:an. Tror jag ska lägga mig i sovrummet och se på tv:n istället.
Börjar bli trött...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!