2011-04-07
 21:22:13

Båtägare? JAG?!

Sedan i somras har jag lekt med tanken på att skaffa mig en egen båt. Och nu har det skett! Jag är båtägare!
Och jag är så glad och förväntansfull på sommaren! Jag vet att jag kommer att göra bort mig fullständigt på sjön i sommar, men det är väl så man lär sig? Och sen har ju jag åkt båt varenda sommar sen jag var 5-6 år gammal så man kan ju hoppas att nån sjövett har fastnat. =)

Här är i alla fall en bild på en likadan båt som jag köpt:



Fast min båt har en 30 hk Yamaha motor.

Nu återstår bara att jag får båtplats på Grimsta och sen är allt fixat!
Gud, vad jag längtar till sommaren ;)
Vilka ska med på en tur?


Suzzie
PUBLICERAT: 2011-04-07, 21:32:28 | URL: http://suzziie.blogg.se/

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!! =)


inger
PUBLICERAT: 2011-04-08, 11:48:59 | URL: http://ingerandersson.blogg.se/

grattiiiis till båten =) puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!