2011-12-26
 22:59:49

Mellandagsrea..

Idag var det dags. Igen...
Under denna period är det inte kul att jobba i butik kan jag säga.
Innan jul var folk trevliga och glada, även om en del var stressade så gav de ändå ett leende och svarade när man sa: "God Jul". Nu kommer folks värsta sidor fram. Det slits och dras i kläder och ja, allt som går att slitas i. De är inte särskilt trevliga (måste tillägga att inte alla är såna, det bara känns som det), och arbetet känns ganska otacksamt.

Men jag hittade faktiskt en kavaj på halvpriset på Ginatricot. Alltid trevligt! Och jag vägrar att vara en sån otrevlig kund som jag själv möts av. Så jag lämnade säljaren där med ett "god fortsättning". Hon vart ganska förvånad och verkade komma av sig lite innan hon hämtade sig med ett "tack detsamma!"

Det gör så mycket att möttas av ett leende!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!