2011-12-21
 22:07:17

Nu är de här!

Neliyah & Naalaär här!
Jag vart denna kväll kattvakt åt dessa två sötnosar och ska vara det under jul. Det är så mysigt att ha dem skuttandes omkring här. Just nu är de fullt upptagna med att nosa sig omkring i lägenheten så har därför tagit äldre bilder.
 

Jag var för inte alls så länge sen förfrågad om att "överta" Neliyah & Naala. Jag tänkte mycket och länge på det men det kändes inte riktigt 100%.. Jag är väl helt enkelt inte redo att förbinda mig till något så ansvarsfullt som kattägare!  Men jag älskar dem och det är supermysigt att ha dem till låns! =)

Annars har jag tillbringat dagen i köket med ytterligare en bakdag. Jag och syrran kände att det fanns mer baklust i oss så idag har vi gjort ytterligare några saffranslängor, dock vart dem inte lika fina som i söndags men minst lika goda! Vi gjorde även polkaknäck, som är såå gott! Dock brände jag mig ordentlig på smeten så tappade suget direkt... Kommer ha riktigt snygga blåsor på händerna i morgon!

Ska väl snart röra mig mot sovrummet och sova lite. Kanske kan se fram emot lite morgonmys med tjejerna =)

Just det! Fick ytterligare ett julkort idag! Tack Suzz, för kortet och för hälsningen! Löv yaa 2! Puss

 






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!