2011-02-10
 19:21:38

Dags att bedöma mitt arbete..

Sitter just nu i min fotölj och har tänt ca 50 ljus och ser på Baywatch på tv. Precis som man ska ha det när vädret ser ut som det gör.. Här har man gått omkring med vårkänslor och nu kommer ännu mer snö! Typiskt...
Men men, om en månad ligger jag på en strand i Dubai så jag ska väl inte klaga! Ledigheten vart godkänd och nu är det bara bokningen som ska göras. Letar just nu billiga flygbiljetter för fullt. Verkar dock som det blir dyrare för var dag som går.. Dessutom är vi en bit ifrån varandra så det rings hit och dit och försöker fixa allt. Men till helgen ska det vara klart. Så vill jag ha det ialla fall. Allt betalt och klart, bara att räkna ner dagarna!

Nu ska jag bara bedöma mitt arbete på stadium. Har imorgon ett möte med chefen där vi ska disskutera min utveckling och arbetsinsatts på stadium. Ska bli spännande att höra vad han anser samtidigt få säga mitt. Men jag är så dålig på att bedöma mig själv, sätter mig hellre för lågt än högt på skalan och det är ju inte heller bra...
Får göra mitt bästa och vara ärlig helt enkelt. Nä, nu ska fylla i formuläret och få det gjort!

PS. Tandläkarbesöket gick jättebra, lite tandsten som vanligt annars såg allt jättebra ut. En visdomstand som inte riktigt vill komma fram men jag har ju inga problem med det så.. Vart även erbjuden att få fri tandvård för en månadskostnad på 75 kr. Kanske kan vara nått? Då ingår undersökningar, rotfyllning, visa typer av kronor m.m Jag funderar på det i alla fall. Tänder kan ju bli en dyr affär om det börjar strula.. 

Just det, formuläret ska fyllas i! Hörs snart!


Suzzie
PUBLICERAT: 2011-02-11, 00:25:52 | URL: http://suzziie.blogg.se/

Ta det erbjudandet, det kommer det nog vara värt om du får problem en dag! Jag hade varit överlycklig om jag hade haft det med mina jävla tänder =P





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!