2011-02-28
 20:41:26

Det går trögt..

Oj, vad dagarna går fort! Imorgon är det 1 vecka kvar till dubai resan. Helt otroligt. Jag tycker fortfarande det är overkligt. Och det påverkar mitt packande negativt. Eftersom det inte känns som vi ska iväg, varför ska jag då packa? Så jag har fortfarande inte kommit igång!! Så jag tänkte skriva en packlista:

1. KÖP solskyddsfaktor (10 el. 15)
2. Växla pengar
3. Tänk överknäbyxor och t-shirt när det gäller kläder
4. Glöm ej linser
5. Badkläder
6. Underkläder
7. Nån kofta till kvällarna
8. Addressboken/dagboken
9. Köp lite nya böcker till stranden
10. Packa ner minst 2 handdukar
11. Hygienartiklar
12. Mediciner
13. Glöm ej Passet!

Detta är vad jag kommer på just nu. Ni får gärna påminna mig om sånt jag glömt!
Nu ska jag börja pricka av listan.
Wish me good luck...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!