2011-02-08
 22:44:34

Det vart Trassel!

Fick som sagt biobiljett från jobbet och det är ju mycket välkommet med tanke på vilken filmälskare man är!
Så mötte upp med syrran som är en större filmälskare än jag, och så gick vi och såg den nya disney filmen Trassel i 3D. Mycket bra/rolig/sevärd film. 4 solar av fem!



Typiskt Disney film med underbara färger, bilder och fin (men hört den förut) historia.
Och min favorit karaktär var ju hästen Maximus!



Helt underbar! Som vi skratta åt honom =)

Till nått helt annat! Imorgon blir en händelserik dag. Eller ja,för det första ska jag till tandläkaren imorgon bitti. Borde inte vara nån fara, har under mina 22 år haft ett pyttelitet hål men tror dock att en del tandsten måste skrappas bort. De flesta jag känner har nån form av tandläkarskräck, men jag och syrran har haft en sån underbar tandläkare. Vi har alltid gått till henne och jag kommer att göra det tills hon går i pension.
För det andra får jag feda på om min ledighetsansökan för Dubairesan går igenom. Jag hoppas verkligen det! Då bokas flygbiljett på en gång. Hotellet är redan fixat! Gud, vad jag ser fram emot denna resa!

Nä, ska väl fixa iordning mig för sängen.
Go natt på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!