2011-02-17
 19:58:36

Min lediga dag

Vakna för första gången vid 7:30, hann tänka tanken "kanske upp och träna?" innan jag somna om. Vaknar sen av att syrran ringer vid 9:45 tiden för att höra om vi skulle ta förmiddagsbion. Klart vi skulle! Så det var bara att ta sig upp, klä på sig, lite frukost, sminket på och sen ta tunnelbanan till stan. Vi såg filmen "The king´s speech" med Colin Firth, Geoffrey Rush och Helena Bonham Carter. Grymt bra film, bra skådespelare, bra handling, fint spelat. Gripande drama om hur Kung George VI i england får hjälp med sitt stammande. Rörande hur vänskapsband bildas och vad mod handlar om. Jag rekommendera denna! Får 4 solar av 5 möjliga av mig!



Det är riktigt mysigt att gå på bio mitt på dagen. Då är det fortfarande ljust när man kommer ut och man har nästan hela dagen kvar. Så när jag klev ut ut SF salongen på sergel gick mot Åhlens, såg rea skyltar på Sisters och hittade mig ett par snygga leggins för 79 :- och när vi väl kom till Åhlens köpte jag mig Septembers nya album, Love cpr. Helt ok skiva. Tycker dock att vissa av låtarna låter precis som den föregående. Men några party hits, absolut!

Nu sitter jag hemma med tv:n på, datorn i knät och massa tända ljus! Ovanligt? Nä! Funderar allvarligt på att utmana mig själv med ingen tv på några veckor! Kanske tills vi åker till Dubai? Den som lever får se! Men ikväll blir det lite tv i alla fall. Kanske "Basic Instinct" som jag fick hem i brevlåda för nån dag sen via lovefilm?
Hörs snart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!