2011-02-03
 23:10:26

Min torsdag

Torsdagen går mot sitt slut och jag har haft en riktigt bra dag! Hade ställt klockan på 7:30 i morse för att gå upp och träna men när klockan ringde tänkte jag bara "GLÖM DET!" och tog en sovmorgon. Vakna igen strax efter 10, tog mig en frukost framför tv:n. Sen vid 12 tog jag mig till gymmet. När jag kände att jag svettats tillräckligt och duschat av mig satte jag mig på 541:an mot Jakobsberg och Jeanette hoppade på vid skyttens väg. Vi åkte till plantagen där jag vill köpa hem lite nya blommor. Har ju tidigare berättat att jag har vårkänslor och ville fixa lite vårkänsla här hemma.  Där passade vi även på att ta oss en fika (som ni kan se i förregående inlägg).

Så när jag kom hem fick jag en energikick och har vårfixat lite! Bytt gardiner i varje rum! Nu måste jag bara dammsuga, diska och plocka undan lite så ska det nog bli ordning på saker och ting. =)

Jag har även haft en filmkväll! Fick nämligen hem 3 filmer idag; I rymden finns inga känslor, The kids is alright och The grown ups. Har tittat på den första och den sista, får ta den tredje imorgon kanske. Under tiden har jag fixat mina fötter (fotbad, filat, målat naglarna, smörjt in med feta krämer) och mina händer har även dom fått en omgång med nagellack och krämer.

Nu ska jag väl göra mig redo för sängen. Jobb imorgon!
Go natt på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!