2011-02-28
 22:22:11

Söta, rara Anna!

Ni ser! Jag skulle packa men vad gör jag?! Jag läser bloggar......
Har äntligen hittat till min kollegas reseblogg! (varför har jag inte fått addressen innan resan, anna?!)
Och nu har jag läst alla inlägg och jag kan inte sluta skratta!

Speciellt denna bild!


(Du vet väl att det som laddas upp på nätet aldrig försvinner, Anna? Utan det sprids, sprids som en löpeld och innan du vet ordet av sitter självaste twitterprinsen och utrikesministern, Carl Bildt, och skrattar åt denna bild!)

Så vill ni läsa en rolig blogg och se sköna bilder från Indien klicka på länken!
http://mahatmaanna.blogg.se/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!