2011-06-30
 08:30:54

Då var den här..

Sista dagen på Stadium Staff Challenge! Ni som inte vet vad den handlar om så har jag (och resten av mina kollergor) de senate 60 dagarna gått/sprungit så mycket som möljigt för att samla in kilometrar till denna tävling.
Än så länge håller sig Sergelgatan (mitt lag) på 2:a plats med 6 711, 34 km! Hoppas vi håller oss kvar där!
Jag och Milla ska i alla fall dra vårt lass idag, vi ska möttas upp vid 11 idag och bara gå, gå, gå tills blåsorna på fötterna stoppar oss eller tills vi når 5 mil, vilket nu som kommer först =)

Mitt resultat hittills är:

Jag har gått 73 promenader
På 85,14 timmar
Distans 502,56 km
Och bränt 38 728 kalorier

Det känns riktigt bra =)

Men det kommer kännas ännu bättre när tävlingen är över! Mina fötter behöver vila ;)

Önska mig lycka till!

(Märkte precis att katterna kissat på min fotölj så vart mindre glad... Får gå bort frustrationen helt enkelt =))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!