2011-06-26
 20:55:02

Helgen i bilder

Denna helg har varit precis vad jag behövt!
Och istället för att jag skriver en lång uppsats om den tänkte jag visa lite bilder! 


Grillmästarn Jeanette


Jag i min fina klänning som vart stulen i Ukrania men som Suzz fixa i födelsedagspresent till mig!
Har jag fina vänner eller vad?!


Suzz har den i rosa! (Jeanette har en röd men hon ville inte ha den på sig..)


<3

Det är bilderna från midsommar ni får se. De andra bilderna är inte barnvänliga ;)

Midsommardagen åkte vi in till Grönan på sommarkrysset.
 Jeanette skulle ju såklart få se sin älskling Eric Saade! =)


På väg..


Det började såklart regna men vi var förbereda!


Suzz skyddade sin älskade sockervadd under paraplyet!

Det var kul att se sommarkrysset live och Gry Forsell var så fin! Jeanette tappade lite sin förtjusning i Eric då hon fick intrycket av att han var lite självgod. Så nu har Suzz fått lite konkurrens på sin summercrusch! Hur ska detta slutat?! Vi ska åka och se honom på tisdag och vi får väl se vem av dem som klätt upp sig till tänderna!

Det var lite av min helg det.. Hoppas ni hade en underbar midsommarhelg ni också!


Camilla D
PUBLICERAT: 2011-06-29, 21:44:49

Jätte fin klänning!/ Kram Camilla



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!