2011-11-25
 22:02:28

Äntligen är den min!

Ni som följer mig kanske kommer ihåg att jag beställde en transparent blus från Nelly för ett tag sen? I alla fall, med den kom ett parfymprov av en så himmelsk doft att jag vart kär! Och nu har gått och köpt mig en sådan. Detta är min nya signaturdoft; La Perla J´aime La Nuit.



Så här beskriver de doften; J'Aime La Nuit - uppföljaren till den underbara J'Aime - personifierar mystiken och kärleken till natten, inlindad i en slöja av hemligheter. Doften öppnar med noter av päron för att övergå till ett blommigt hjärta av ros, jasmin och orkidé. Basen består av kashmirträ och amber.

I LOVE IT <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!