2011-11-02
 22:01:47

Besvikelsen..

Skulle nu iegentligen ha suttit i ett fullproppat globen och sjungit med i Rihannas låtar.. Istället sitter jag nu här hemma, besviken och irriterad. Konserten vart inställd. Jag anade inget när 4 kostymklädda män klev upp på scen och greppade micken. "Vi har några väldigt tråkiga nyheter"- börjar han. Först trodde jag att det hela var ett skämt! Att han skulle fortsätta i stilen: "Skoja bara, nä vill bara påminna om att soptunnor finns vid utgångarna.." Vilket dessvärre inte var fallet. Det var bara att resa sig och gå..

Jag förstår att man blir trött/sjuk. Speciellt med ett sådant schema hon har!
http://www.livenation.se/artist/rihanna-tickets

För min del handlar det om denna totala besvikelse! Man har väntat, haft förväntningar, hoppats, lyssnat på hennes musik och fyllts med känslan av att få se henne live. För att sen mötas av detta antiklimax..

Ska nu trösta mig med True blood på svt1. Har man tur får man väl se en lättklädd Alexander Skarsgård!
Om det nu räcker för att må bättre återstår att se..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!