2011-11-17
 23:23:41

Bingokväll

Då vart jag själv igen. Tjejerna har åkt hem efter en bingolotto kväll hemma hos mig. Pauline vart lite dålig nu på kvällen och vi fick vara här istället. Och jag vann faktiskt!! En ny lott.. Men ändå, vinst som vinst ;) (Skulle dock mycket hellre tagit 2 miljonersvinsten som jag var ETT nummer ifrån att vinna..)

Imorgon är det fredag och sen ledig helg!!
Och jag ser fram emot den, riktigt ordentligt också! På lördag ska jag och syrran till Stadium Winter Jam (jobbet bjusar) och det ska bli så häftigt! SEn på kvällen kommer tjejerna över för middag och sen över på förfest. Sen utgång!! Jag vill festa, träffa folk och dansa!
Söndag tror jag blir lugn med ytterligare en bingokväll! Jag vann ju en lott ;)

Nu hör jag sängen ropa mitt namn så jag säger god natt, dröm sött så hörs vi imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!