2011-11-07
 08:32:48

Jag är chockad!

Vakna lite sent nu på morgonen men det fungerar ändå. Innan jag hinner reflektera över det slänger jag på mig ett par jeans som i normala fall sitter väldigt tight på mig. Men nu satt de inte så tight..
När denna tanke hinner ifatt mig blir jag nyfiken på ett annat par jeans (som jag gömt längst ner i min brud kista..) Ett par Peak Jeans jag fick för flera år sedan från Mamma´s vän Helena. Jag har nämligen aldrig kommit i dem. Men har inte velat slängs dem. Så det har blivit liggande där. Tills nu! Jag kommer i dem!!! Mina skinnyjeans!! Detta om något ger ju mig motivation att fortsätta min nya livsstil. (Dock fuskade jag igår med godis och ostbågar men till mitt försvar var jag bakis, och jag menar BAKIS!)

Jag ville bara få ut detta meddelande:

JAG KOMMER I MINA SKINNYJEANS!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!