2011-11-29
 20:28:45

Julkänslor

Trots utebliven snö och ett annars ganska vårliknande väder har jag såna julkänslor!! Kan inte få nog av julmusik, ser fram emot julbak, julfix osv. Detta trots att jag inte ska köpa några julklappar iår. Eller just därför? Att slippa pressen med julklappar och faktiskt njuta av stunden. Hur som helst, julkänslorna är på plats och just därför har jag bjudit in mina vänner för en julmys dag. Vi ska baka, pyssla, klä grannen, lyssna på musik, dricka glögg och julmust. Hur härligt låter inte det?! Var just därför inne på Panduro efter jobbet för lite inspiration till julpysslet. Och där hittade jag så att vi kan måla våra egna julkulor.
Ska bli så mysigt!

Just nu är jag så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig för kvällen.. Men är som tur är jag ledig imorgon. Dock har jag ju lyckats boka in tvättstugan 7:00-10:00, hur tänkte jag med det..?
Och imorgon kväll ska jag på årets första julbord. Tillsammans med mina kollegor ska vi inta Tyrol på Gröna Lund! Mums vad gott!!


God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!