2011-11-09
 20:53:00

Lite krasslig

Det vart en jättmysig kväll med Suzz igår. En middag med vin och massa tjejsnack mitt i veckan är inte helt fel! Dock var det skönt att man var ledig idag. Vakna lite sliten av väckarklockan 6:45 för tvättsugan. Det var väldigt svårt att lämna sängen kan jag säga. Men det gjordes, och skönt är väl de så man har lite rena kläder =)

Idag har jag dock kännt mig lite krasslig. Trött med lite huvudvärk som inte riktigt vill försvinna. Hoppas inte jag blivit smittad av Nettis..

Men åkte ändå upp till Vällingby för att strosa runt lite med syrran. Hittade en klänning som jag vart förälskad i och kunde inte låta bli att köpa den.



Snygg, skön & helt ok pris!

Du hittar den på lindex för 249:-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!