2011-11-20
 21:01:54

Sega söndagen

Kom hemrullandes kl 6:00 imorse efter en blöt kväll på stan. Jag och Suzz hamna på Ett Ställe på söder där vi dansa, festa och hade riktigt trevligt. Vi möttes upp av Rami och hans kompis Klas, kanske han hette? Vi drog vidare till Patricia och jag har alltid kul när jag är där. Jag hänger gärna i gaybaren och dansar och har grymt kul helt enkelt. Vart en härlig kväll men dock med några missförstånd.. Men det tänker jag inte gå in på här.

Klev i alla fall upp ur sängen vid 11 tiden. Hade gärna legat kvar ett x antal timmar till men då skulle hela dagen sovas bort, jag skulle inte kunna sova nu ikväll och allt skulle bara bli fel. Så jag och Jeanette åkte till skopunkten för att köpa nya höst/vinter skor. De hade förrutom deras vanliga erbjudande Tag 3 betala för 2 dessutom 20% rabatt. Och det kunde jag ju inte missa! Så nu står 3 par nya stövlar i hallen.
(Hade tänkt visa enbild på dem här men tekniken vill inte riktigt samarbeta..)
3 par stövlar för 639:- Helt ok ;)

Sen hem till pappa för söndagsmiddag. Kryddstark Thaisoppa. Mums! Och efter det över till Pauline för Bingolotto kväll. Dock ingen vinst denna gång.. Men jag känner på mig att det är på gång ;)

Då vi sitter och kollar på Bingolotto kommer nyheten att Lasse Brandeby har gått bort..
Jag har ju praktiskt taget växt upp med Rena Rama Rolf..
Och nu efter en tids sjukdom har han somnat in.
Vila i frid Lasse


Du är redan saknad

27 April 1945 – 20 November 2011



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!