2011-11-23
 11:05:30

Törnrosa?

Jag har lyckats sova i 12 timmar! Jag kommer inte ens ihåg det hände senast. När jag vakna i "morse", vilket var för ca 30 min sedan, fick jag en liten chock då jag titta på klockan. Men gud vad skönt det har varit! Tror min kropp har behövt det. Och jag har dröm så konstiga/roliga/sköna drömmar. Vakna med ett leende på läpparna. Så skönt!

Idag ser planerna ut som så att jag och syrran ska in till stan och besöka nyöppnade Mediamarkt. Kanske göra några fynd! Sen blir det gymmet för min del. Jag har lyckats hålla mitt träningsschema, 3 gånger i veckan. Även om det inte alltid har varit roligt. Efter det tänkte jag ha en storstädning här hemma. Vore så skönt att ha det gjort, speciellt nu innan julfixet. Är det bara jag som börjar komma i julstämmning? Jag kan knappt vänta tills på söndag då jag kan ta upp mina ljusstakar!

Ha en toppen dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!