2012-04-11
 21:57:13

Red or Dead

Denna dag vart ju inte riktigt som det var tänkt. På ett bra sätt!
Vakna sent, riktigt sent. Så sent att jag inte ens kommer skriva tiden här. Men det var underbart! Att sova ordentligt och sen bara ligga och dra sig utan några måsten. Upp för en lång varm dusch och sen hade jag bara planerat en slapp dag med tv och lite städning. Så vart det dock inte. Strax efter kl. 12 ringde Åsa! Det visade sig att hon hade kommit till jobbet och sen insett att hon hade en extra ledig dag! Så vi bestämde oss för att mötas upp för att se en eftermiddagsbio; Battelship!



Som visade sig vara bättre än vad jag från början trodde.
Och så hade vi ju Alexander Skarsgård. I uniform. Mmm
Har jag nämnt att jag är svag för män i uniform?



Och efter bion hämtade pappa upp mig och syrran och bjöd oss på middag!
En helt lyckad ledig dag med andra ord!

Och igår hämtade jag ut mina nya glasögon! Det är riktigt skönt att ha glasögon med rätt styrka, hehe var ju ett tag sedan jag hade det.. Men det är mitt eget fel som skjutit upp optikerbesöken allt för länge. Men nu är dem här! Och jag trivs med dem. Har ju vanligtvis på mig linser men kommer definitivt använda glasögon mer nu.

Försökte ta en bild med dem på mig men det vart inget bra.. Men hämtade bilder från specsavers hemsida.

 

Fick ju 2 för priset av 1! Båda vart av märket Red or Dead.
I love them!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!