2012-04-08
 21:23:56

Wrapp

För ca 2 veckor sedan skaffade jag min allra första smartphone. Och jag älskar Frank (som jag namngivit den, ja, det har gått så långt..). Det vart en HTC Sensation XL. Även kallad äkta kärlek.
Men ialla fall, jag började ju ladda ner appar och en som jag tycker väldigt mycket om är wrapp.



Man skickar presentkort till sina vänner, helt gratis!

Idag var jag iväg till EM butiken i barkarby och handlade en ny kudde till min nya soffa!

 

Och den gav jag 39:- för eftersom jag fått ett presentkort från Annelie på 100:- på EM.
Tack så mycket för det säger jag!

Från ett ämne till ett helt annat. Jag vill tatuera mig igen.
Ända sedan Suzz var iväg och skaffade sin har jag gått och tänkt på vad min nästa ska bli och vart. Nu tror jag att jag kommit på det. En kompassros. På underarmen.
Jag har bett Pauline att skissa upp en åt mig. Hon är ju jätteduktig på att rita och vi tycker om samma stil så jag tror det kommer att bli toppen!

Nått i den här stilen:



Men lite mer personlig. Jag återkommer med hur det blir.

Nu ska jag njuta av min söndagskväll i min underbara soffa och en massa tända ljus!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!