2012-01-15
 21:28:54

En miljon tankar

Ja, då var jag tillbaks igen. Jag har den senaste tiden inte mått så där jättebra. Jag skulle inte dra mig så långt att säga att jag är deprimerad, utan mer deppig. Jag har varit orklös, trött, stressad och ja, inte varit på topp helt enkelt. Därav min frånvaro på bloggen.

Men nu, efter en välbehövlig ledig helg, börjar jag känna igen mig sjäv igen! Och från och med imorgon börjar ett nytt schema gälla på entrén på jobbet. Håller tummarna på att det kommer att bli bra. Det känns som det skulle kunna bli jättebra! Carro, som jag jobbat med under hösten, kommer att gå ner på jackor och Anna kommer upp till mig. Sen har vi anställt en ny tjej, Sophia. Intervjuade henne i veckan och det kändes jättebra. Hon kommer att täcka upp min och Anna´s lediga dagar.

Idag har jag varit över till mamma och mormor. Mormor fyllde 72 år i måndags och vi åkte över och firade henne. Vart bjudna på middag och lite fika. Hade velat ha en blid här men jag gömde ju kameran..

Nu sitter jag och kollar in filmen på 1:an, Elizabeth - The golden age. Och till de njuter jag av en tallrik grädde och jordgubbar! Mumsfilibaba!





Och nu i veckan som kommer blir det ett möte som kanske kommer att förändra min framtid..
Lämnar er här med en lite Cliffhanger men ni kommer få veta mer, snart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!