2012-03-19
 21:00:39

En av de längsta..

Denna dag har verkligen varit en utav de längsta i mitt liv..
Kände på tåget in mot stan och jobbet att allt bara sjönk ihop. Det vart som om luften gick ur mig. All ork, all energi bara försvann. Och då har jag en heldag på jobbet framför mig, det vill säga från 9:45 - 19:15.
Det kändes lite sisådär kan jag säga.

Men med stöd och tröst av mina kära kollegor klarade jag av dagen!
Jag är så glad att jag jobbar med Anna. Hon har sån energi att det räcker och blir över. Och det smittar av sig!
Vi är väldigt olika, men på ett bra sätt.

Och imorgon blir Anna 28 år gammal! Ska efter jobbet iväg till Imperiet och fira henne med ett glas öl.
Mysigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!