2012-03-11
 16:08:46

En vårdag

Ohh, en sån härlig dag detta är! Vårkänslorna pirrar i hela kroppen och jag är så glad! Tänk vad stor inverkan vädret kan ha på oss. Och en dag som denna kan man ju inte sitta inne så jag och Jeanette följde med pappa till Sundbyberg. Och medans pappa besökte farfar på hemmet gick jag och Jeanette några rundor runt Lötsjön. Där har man gått en hel del när man var mindre. Vart lite nostalgikänsla när man gick med brödpåsen och matade änderna. Riktigt härligt!



När pappa var färdig beslöt vi oss för att åka förrbi båtarna och kolla till dem. Bara att komma ner dit och se allt folk som arbetar med båtarna, solen som lyser och isen som börjat försvinna från vattnet var som en dröm. Jag älskar verkligen denna årstid!



Snart, snart sjösätter jag båten igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!