2012-03-08
 10:59:41

I love...

God morgon gott folk!
Eller morgon och morgon, snarare god förmiddag. Har tillbringat morgonen i köket och försökt laga Cannelloni alá LCHF. Första försöket med att skapa pastaplattor misslyckades och således ligger en sats av ägg, fiberhusk och färskost i soptunnan.. Men skam den som ger sig. Upp i sadeln igen och 2:a försöket gickmycket bättre! Så nu har jag lunch också. Kommer lägga upp receptet senare.

Var i går iväg med syrran till Outlet området. Skulle fixa mjukisbyxor till farfar. Vi hann med en fika också innan pappa kom och hämta upp oss. Hittade även en Body Butter på Rusta som jag bara älskar!



Jag är ju som tokig i saker som innehåller/luktar kokos! Och jag har sett denna på Åhlens tidigare men tyckt den varit lite dyr.. Så vart väldigt glad av att hitta den för 25 kr på Rusta. Så den fick följa med hem! Smörjde in mig efter ett bad and I love it!!

När pappa kom och hämta oss åkte vi och storhandla. Och nu har jag mat hemma kan jag lova! Vart så inspirerad av recpetböckerna jag fick av Tato så var ju tvungen att köpa hem lite..

Och det vart ganska mycket..



Jag kommer hålla er uppdaterad om jag lyckas med dessa nya recept jag kommer testa.

Nu ska jag röra mig mot jobbet!
Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!