2012-03-07
 00:01:48

Min dag.

Denna dag har varit ganska underbar faktisk. På det där vardagliga sättet. En bra dag helt enkelt.
Ändå har inget speciellt hänt eller gjorts. Började dagen med en promenad från Thorildsplan till jobbet. Tycker det är så härligt att börja dagen med att röra sig ute i det härliga vädret. Och jag kan konstatera att jag verkligen har saknat solsken. Min kropp praktiskt skriker efter den.

Sen vart det såklart jobb. En sådan bra jobbdag. Härliga kunder som går ifrån butiken med ett leende och lämnar mig med ett leende. 5 minuter innan jag ska gå på lunchrast hör jag några bekanta röster, och vilka tittar inte in om inte syrran och mamma! Och som om ödet ville att vi skulle äta lunch tillsammans, så har inte jag nån lunch med mig denna dag. Jag brukar alltid ha lunchlådan med mig! Ödet, som sagt..

På tisdagar slutar jag lite tidigare (om man kan kalla 18:00 tidigt) och jag hade fortfarande massa energi kvar i kroppen så jag bestämde mig för att ta ytterligare en promenad, denna gång till fridhemsplan.

Väl hemma sen vart jag lite uttråkad och åkte hem till pappa och syrran för att se Desperate Housewives! Jag missade i och för sig hela förra säsongen eftersom jag saknar kanalen, men jag hängde med ganska bra ändå! Får se om det blir en tisdagstradition.

Nu sitter jag hemma och tittar igenom mina nya receptböcker med LCHF:mat. Mamma hade dem med sig när hon besökte mig tidigare idag. Och jag känner att jag behöver mer inspiration när det gäller matlagning så det var verkligen uppskattat! Tack till Tato som tänker på mig!



Bäst att skriva en inköpslista inför storhandlandet imorgon, så man inte missar något!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!