2012-03-30
 22:03:25

Snart smäller det!

Ja, nu är träningen igång igen. I tisdags spranf jag 5 km på 31 min! Ett personligt rekord, men ändå inte bra nog.. Eftersom jag ska springa midnattsloppet i augusti och jag vill springa milen på under timmen så gäller det att verkligen ge järnet nu och träna upp flåset ordentligt!
Och det ska jag göra!
I dessa:



Så sjukt snygga, så sköna och så mina!!
Köptes idag på jobbet och jag älskar dem. Har ju haft fjolårets modell och jag tror inte att jag någonsin kommer att köpa andra löparskor. Och de kommer att passa perfekt nu när Stadium Staff Challenge sätter igång på söndag!
Det är en tävling som Stadium anordnar och den handlar om att samla in så många km som möjligt till ditt lag/butik under 2 månaders tid. Förra året klarade jag 53 mil. I år ska jag klå den siffran!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!